Info o ciastkach

Eeee...
Żeby strona działała fajnie to trzeba zaakceptować obsługę pewnych plików. Jeśli jesteś nienormalny, nosisz czapkę z amelinium i siedzisz w schronie zbudowanym z poduszek to możesz je sobie wyłączyć. Autor strony nie czerpie żadnych korzyści z cookies (twierdzi nawet, że ten komunikat jest głupi), ale, cóż - Unia wymaga. Korzystając z witryny zgadzasz się z polityką cookies.

Wszystko w budowie...

Konfiguracja internetu w abonamencie w VirginMobile

Dziś perypetii z VirginMobile finał. Niedawno podpisałem umowę na ich abonament 20GB/25zł (dokładniej to 35 zł i -10 zł za e-fakturę i reklamy). OK, trochę się to wlekło ale w końcu wszystko zaczęło działać.

Umowa została podpisana przy kurierze 13 kwietnia. Próby połączenia z internetem kończyły się fiaskiem. Modem i telefon skonfigurowany poprawnie a nic nie działa. Wkładam drugą kartę z Virgin i internet chodzi czyli sprzęt OK. Ale nie do końca.

Dziś miałem "farta" zadzwonić do nich i zapytać WTF? Widocznie z WTF ktoś ich uprzedził bo wszyscy dzwonili w związku z awarią operatora Play z którego nadajników korzysta Virgin. Dodzwoniłem się i pani mi powiedziała, że ustawienia dla abonamentu są inne. Jakie? Niestety tego nie mogłem znaleźć na ich stronie. Ustawienia są następujące - zmienia się nazwa APN na virgin-internet i należy wpisać hasło internet bez użytkownika. Wypadałoby zaktualizować informacje na stronie. Bo aż nie wypada.

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.

Napisz komentarz lub zgłoś błąd

Dodane w dniu 25 kwietnia 2017 przez Michał Misztal
Kopiowanie powyższych wypocin dozwolone pod warunkiem podania źródła, znaczy tandemu autor + link do strony